2008. szeptember 21., vasárnap

A cica és a Vita Formula 99

Mivel itt az ősz, és ilyenkor még a szervezetünk nem készült fel a nyákos időre, én a Vital Formula 99 Shake-et választottam, vitaminkúrának.
Teljesen friss vagyok tőle! És nem csak én szeretem, de a macskám is odavan érte!

Kattints a képre!










http://www.godoctor.org/user/images/lacivita.jpgItt a Vital Formula 99 Vitamin Por (Shake)!
Kóstold meg Te is!

Ha te tudnád, hogy mit tartok a kezemben?! Csak egyetlen kanálkányi por, a Vital Formula 99 -ből:

-Annyi C vitamin tartalmaz, mint 10 napon érlelt Narancs,
-Carotonoid tartama, mint 500g Sárgarépa,1900g Brokkoli vagy 8000g Vörös káposzta,
-Calcium tartama 11 liter tejnek felel meg,
-Niacin tartalma 1kg Csicseriborsó, 2 kg főtt gomba, 6 egész Papaya és Mangó összesen,
-E vitamin annyi van benne, mint 2 kg Mandulában,
-Zink tartama 1,5 Kg Sütőtök magnak és 1,5 kg vegyes zöldségnek felel meg,
-Folsav mennyisége pedig 4 kg Eper és 5 kg Mogyóró elfogyasztásának felel meg.



Mindez a technológiának köszönhető olyan, mintha 30 étrend-kiegészítőt fogyasztanék naponta, amik tele vannak vitaminokkal.


Fogyókúrázóknak!

SLIMOLOGIC ajánlott havi adag!

 Nagyon jó helyen jársz!

A SLIMOLOGIC egyedülálló technológiája segítségével most hatásosan és egészségesen fogyhatsz le, mivel a SLIMOLOGIC por és kapszula, a szervezeted életfontosságú vitális anyagokkal láthatja el.

Kattints a képre!


GoDoctor Slimologic Team:


Email: slimologic@godoctor.org

Tel:
+44-151-2060150
+1-206-203-6939
+36-70-247-1910

Skype:

Nincsenek megjegyzések: